Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Szacowanie wielkości sprzedaży

    Kierownictwo musi ustalić czy sprzedaż l^ędzie dostatecznie wysoka, aby zapewnić odpowiedni zysk. Metody szacowania wielkości sprzedaży zależą od tego czy produkt ten jest nabywany jeden raz. kupowany rzadko, czy też jest produktem nabywanym często. Sprzedaż rośnie na początku, osiąga maksimum, a...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /916

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SZACOWANIE SPRZEDAŻY PRODUKTÓW KUPOWANYCH CZYSTO

    Dla często nabywanego nowego produktu, sprzedający musi oszacować wielkość sprzedaży zw iązanej z powtarzaniem zakupów, jak i sprzedaży dokonywanej po raz. pierwszy. W y nika to z faktu, że w artość jednostkowa często nabywanych produktów jest niska, i że ponow ne zakupy następują wkrótce po...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 174

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rozwój strategii marketingowej

    Kolejnym zadaniem menedżera ds. nowego produktu jest opracowanie planu strategii marketingowej w celu wprowadzenia tego produktu na rynek. W kolejnych stadiach, strategia ta będzie podlegać dalszym udoskonaleniom.

    Plan strategii marketingowej składa się z trzech części. Pierwsza część określa w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /3 916

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Stosowanie analizy połączonej dla pomiaru preferencji odbiorców

    Preferencje odbiorców wobec alternatywnych koncepcji produktu można zmierzyć za pomocą coraz bardziej popularnej techniki zwanej analizą połączoną (eonjoint analysis). Jest to metoda stosowana do określania stopnia użyteczności, przypisywanego przez konsumentów różnym poziomom atrybutów produktu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /2 334

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rozwój prototypów dla testowania koncepcji produktu przy zastosowaniu stereolitografii i rzeczywistości w irtualnej

    Testowanie koncepcji produktu jest rym bardziej niezawodne. im bardziej przypomina ona produkt finalny lub rzeczywiste zdarzenie. Obecnie, dzięki zastosowaniu techniki znanej jako trójwymiarowa „stereolitografia" drukarska, każde przedsiębiorstwo jest w stanie stworzyć trójwymiarowy model produktu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /4 816

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rozwój koncepcji produktu

    Rozwój koncepcji produktu zilustrujemy na następującym przykładzie. W dużym przedsiębiorstwie przetwórczym przemysłu spożywczego powstaje pomysł na produkcję proszku, który będzie dodawany do mleka w celu zwiększenia jego wartości odżywczych i smakowych. Jest to pewien pomysł na produkt...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /3 015

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Źródła pomysłów na nowy produkt

    Pomysły na nowy produkt mogą pochodzić z wielu źródeł: od klientów, naukowców, konkurentów, pracowników, uczestników kanałów dystrybucji i zarządu.

    Zgodnie z koncepcją marketingową, logicznym punktem rozpoczęcia poszukiwań pomysłów na nowy produkt są potrzeby i wymagania nabywców. Ilippel wykazał...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /5 250

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Podejście przedsiębiorstwa 3M do innowacji

    Niektóre przedsiębiorstwa zdobyły niezwykła reputację za nieustanne i uwieńczone sukcesem wprowadzanie innowacji. Na czele tego rankingu stawia się zwykle przedsiębiorstwo 3M. które ma swoją siedzibę w Minneapolis. jest to producent ponad 60 000 produktów obejmujących: papier ścierny, przylepce...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /3 498

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    „Równoczesny" rozwój produktu: szybsze wprowadzanie lepszych produktów na rynek

    Philips, wielkie holenderskie przedsiębiorstwo oferujące elektroniczne produkty konsumpcyjne, wprowadziło na rynek pierwszy magnetowid w 1972 roku, zyskując trzyletnią przewagę nad konkurentami japońskimi. Ale w ciągu siedmiu lat, które Philips poświęcił na rozwój magnetowidów drugiej generacji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /9 363

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Efektywne rozwiązania organizacyjne

    Zarząd przedsiębiorstwa jest ostatecznie odpowiedzialny za sukces firmy w zakresie innowacji. Jego członkowie nie mogą tylko wymagać od kierownika ds. nowego prwluktu. aby przychodził do nich ze wspaniałymi pomysłami. To oni są odpowiedzialni za określenie sfery działania i klasy produktu w zakresie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /3 975

    praca w formacie txt

Do góry