Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Gdzie (strategia geograficzna)

    Przedsiębiorstwo musi podjąć decyzje, czy ma wprowadzić nowy produkt w jednej miejscowości. regionie, w kilku regionach, na tynku krajowym czy na rynku międzynarodowym. Niewiele firm ma śmiałość, kapitał i odpowiednie zasoby konieczne do wprowadzenia nowych produktów do sieci dystrybucji w skali...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /2 260

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Testowanie rynku produktów przemysłowych

    Produkty przemysłowe mogą także być przedmiotem testowania na rynku, przy czym sposoby testowania są różne dla różny ch typów produktów. Drogie towary przemysłowe i nowe technologie będą poddawane tzw. badaniom Alpha i Beta. Testowanie Alpha odnosi się do badania produktów wewnątrz przedsiębiorstwa...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /3 914

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    RYNKI PRÓBNE

    Badania prowadzone na rynkach próbnych są najbardziej zaawansowanym sposobem testowania nowego produktu konsumpcyjnego. w warunkach zbliżonych do rzeczywiście istniejących. przy wprowadzaniu produktu na pełną skalę. Przedsiębiorstwo zwykle współpracuje z zewnętrzną agencją badawczą. nad ustaleniem...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /7 473

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KONTROLOWANE TESTY RYNKOWE

    Szereg agencji badawczych zarządza panelem sklepów, skłonnych do prowadzenia nowych produktów za opłatą. Przedsiębiorstwo, posiadające nowy produkt, określa liczbę i lokalizację sklepów, które pragnie poddać badaniu. Agencja prowadząca badanie, dostarcza produkt do współpracujących sklepów i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 503

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SYMULOWANE TESTY MARKETINGOWE

    Symulowane testy marketingowe wymagają znalezienia od 30 do i() odpowiednich osób robiących zakupy (w centrum handlowym lub gdzie indziej) i zadania im pytań doty czących znajomości marek i preferencji w odniesieniu do konkretnej klasy produktów. Osoby te są następnie zapraszane na krotki przegląd...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /2 265

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    BADANIE FLUKTUACJI SPRZEDAŻY

    W badaniach fluktuacji sprzedaży, konsumentom, którzy otrzymują bezpłatnie produkt do wypróbowania, ponownie oferuje sie dany produkt lub produkt konkurenta po nieco obniżonej cenie. Produkt może być im ponownie oferowany od trzech do pięciu razy (nasilenie sprzedaży): przedsiębiorstwo odnotowuje. ilu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 739

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Testowanie rynku

    Przypuśćmy, że konsumentowi zostaną pokazane trzy obiekty: A, 13 i C. Mogą to być trzy samochody, reklamy lub nazwiska polityków. Dla pomiaru indywidualnych preferencji dotyczących tych obiektów możliwe są trzy metody: zwykłego uszeregowania, porównywania par obiektów oraz klasyfikacji przez...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /2 445

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Komercjalizacja produktu

    Testowanie rynku na ogół dostarcza kierownictwu wystarczającej ilości informacji do podjęcia decyzji o wprowadzeniu nowego produktu na rynek, jeżeli przedsiębiorstwo zdecyduje się na komercjalizację, to będzie musiało ponieść największe koszty: zawrzeć kontrakt na produkcję i budowę lub wy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 452

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rozwój produktu

    Stworzenie udanego prototypu może zająć kilka dni, tygodni, miesięcy, a nawet lat. Zaprojektowanie nowego typu samolotu wymaga kilku lat pracy. Nawet opracowanie nowej formuły smakowej może jednak zabrać sporo czasu. Na przykład, Maxwell House, oddział General Foods odkrył, że konsumenci oczekują...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /4 619

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Szacowanie kosztów i zysków

    Po przygotowaniu prognozy sprzedaży, kierow nictwo może oszacować spodziewane koszty i zyski przedsięwzięcia. Koszty oszacowywane są przez działy: badań i rozwoju, produkcji, marketingu i finansowy. W Tabeli 13-3 przedstawione zostały przewidywane, w okresie pięciu lat. w ielkości sprzedaży, kosztów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /6 609

    praca w formacie txt

Do góry