Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Imitator

    Imitator kopiuje niektóre elementy oferty lidera, ale utrzymuje zróżnicowanie pod względem opakowania, reklamy, ceny itp. Imitatorzy nie przeszkadzają liderowi tak długo, jak nie atakują agresywnie jego rynku. Imitator może nawet pomóc liderowi, chroniąc go przed oskarżeniem o monopolizację...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /332

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia polepszonych usług

     strategia polepszonych usług; pretendent może zaoferować konsumentom nowe lub lepsze usługi. IBM osiągnął swój sukces stwierdzając, że konsumenci byli bardziej zainteresowani softwarem i usługami niż hardwarem. Znany atak Avisa na Hertza pod hasłem: Jesteśmy drudzy, więc bardziej się staramy"...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /421

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia innowacji w systemie dystrybucji

    strategia innowacji w systemie dystrybucji; pretendent może odkryć lub rozwinąć nowy sposób dystrybucji. Avon stał się dużą firmą kosmetyczną dzięki udoskonaleniu sprzedaży w systemie door-to-d(x>r zamiast mierzyć się z innymi firmami w sklepach. U.S. Time Company osiągnął wielki sukces masowo...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /419

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia obniżki kosztów produkcji

    strategia obniżki kosztów produkcji; pretendent może osiągnąć niższe koszty produkcji niż. konkurenci, obniżając koszty zatrudnienia i inwestując w bardziej nowoczesny park maszynowy. Firma może wtedy wykorzystać swoje niższe koszty dla wprowadzenia niższych cen. Strategia ta stała się podstawą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /376

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia zróżnicowania produktu

    strategia zróżnicowania produktu: pretendent może zaatakow ać lidera oferując większy wybór wersji jednego produktu. Ilunt zaatakował Heinza na rynku ketchupu oferując kilka różnych smaków i rozmiarów

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /245

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategio innowacji produktu

    strategio innowacji produktu; pretendent może przeprowadzić atak wprowadzając innowacje w istniejącym produkcie. Polaroid i Xerox są firmami, których sukces jx>lega właściwie na ciągłym wprowadzaniu innowacji na rynku aparatów i kopiarek. Miller wybił się na drugie miejsce w branży piwowarskiej, w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /496

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia tańszego produktu

    strategia tańszego produktu; inną strategią jest zaoferowanie średniej lub niskiej jakości pr(xluktu, przy czym jego cena musi być znacznie niższa. (Zobacz Rysunek 19-1. lider w polu 1. pretendent w polu 5 lub 9.) Taka strategia może się powieść, kiedy znajdzie się wystarczająca liczba konsumentów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /583

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia dóbr prestiżowych

    strategia dóbr prestiżowych; pretendent rynkowy może wypuścić na rynek produkt lepszy jakościowo i droższy od produktu lidera. (Zobacz Rysunek 19-1. lider w polu I, pretendent przesuwa się na północny zachód pola 1.) Na rynku amerykańskim Mercedes odebrał udziały Cadillacowi, oferując samochód...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /521

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia obłńżki ceny

    strategia obłńżki ceny: pretendent może sprzedawać porównywalny produkt po niższej cenie. (Zobacz Rysunek 19-1 lider w polu 1. pretendent w polu 2.) Korporacja Fuji zastosowała tę strategię atakując Kodaka na rynku papieru fotograficznego, sprzedając swój porównywalny jakościowo produkt po cenie o...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 384

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Atak frontalny

    Atak frontalny następuje wtedy, gdy napastnik koncentruje swoje siły liezpośrednio naprzeciw wroga. Atakowane są punkty silne, a nie słabe. Wynik zależy od tego. kto ma więcej siły i wytrzymałości. W czystym ataku frontalnym napastnik stara się dorównać przeciwnikowi w zakresie produktu. reklamy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 686

    praca w formacie txt

Do góry