Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Co to jest produkt?

    produkt to cokolwiek, co może znaleźć się na tynku, zyskać uwagę, zostać nabyte, użyte lub skonsumowane, zaspokajając czyjeś pragnienie lub potrzebę.

    Produkty na rynku dzielimy na dobra fizyczne (np. samochody, książki), usługi (fryzjer, koncerty), osoby (Michael Jordan. Barbra Streisand)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /460

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacja globalna

    Szereg firm pominęło etap działu międzynarodowego i przekształciło się w prawdziw ie globalne organizacje (zobacz Marketing globalny 16-5). Przestały one uważać się za firmy krajowe. które odważyły się wejść na zagraniczne ry nki i teraz traktują siebie jako firmy globalne. Osoby zajmujące...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /4 164

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia pośrednia

    strategia pośrednia polega na standaryzacji niektórych zasadniczych elementów oraz dostosowaniu innych do lokalnego rynku. Strategia ta jest właściwa m.in. dla telekomunikacji, w której każdy kraj wymaga pewnego dostosowania sprzętu, ale przedsiębiorstwo może jednocześnie ujednolicić niektóre główne...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /588

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    strategia wielonarodowa

    strategia wielonarodowa traktuje świat jako portfel możliwości działania na rynkach krajowych. Strategia ta znajdzie zastosowanie wtedy, gdy siły przemawiające za orientacją narodową są mocniejsze, zaś siły przemawiające za globalną integracją słabsze. Jest to charakterystyczne dla dóbr...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /654

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    strategia globalna

    strategia globalna traktuje świat jako pojedynczy rynek. Strategia ta jest uzasadniona, gdy siły sprzyjające globalnej integracji są znaczące, zaś siły przemawiające za narodową orientacją są słabe. Przykładem jest drobna elektronika, gdzie w iększość kupujących na całym świecie akceptuje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /628

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Reagowanie na japońskich konkurentów

    Chociaż amerykańskie i europejskie firmy nie zareagowały natychmiast na japońskie wyzwanie, to obecnie większość z nich wychodzi z kontrofensywą. IBM wprowadza nowe produkty. automatyzuje swoje fabryki, sprowadza części z zagranicy oraz podejmuje strategiczną współpracę z innymi firmami. Black &...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 070

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ochrona udziału w rynku

    Gdy Japończycy osiągną dominację na rynku, przybierają raczej pozycję obronną niż ofensywną. Obronną strategią Japończyków jest ciągła ofensywa poprzez rozwój produktu i pogłębianie segmentacji ry nku. Japońskie finny, chcąc utrzymać swoją przodującą pozycję, opierają się na dwóch...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /911

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Budowanie udziału w rynku

    Po zaistnieniu na rynku, firmy japońskie koncentrują swoje siły na zwiększaniu udziału w tym rynku. Opierają się one na strategiach rozwoju produktu i na strategiach rozwoju rynku. Przeznaczają wiele środków na ulepszenie produktu, poprawę jego pozycji na rynku oraz jego rozpowszechnienie, dzięki...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /773

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kryteria kopenhaskie

    Charakterystyka

    Kryteria kopenhaskie - kryteria, których spełnienie umożliwia państwu europejskiemu ubieganie się o członkostwo w Unii Europejskiej. Szczyt Rady Europejskiej w Kopenhadze, który miał miejsce 21 - 22 czerwca 1993 roku, określił następujące kryteria:

    osiągnięcie przez kraj kandydujący...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.02.2012 Znaków /2 260

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wchodzenie na rynek

    Japończycy wysyłają do kraju, stanowiącego docelowy rynek zespoły badawcze, które przez szereg tygodni lub miesięcy dokonują jego głębokiej oceny i wypracowują właściwą strategię. Badają i nabywają licencje zagranicznych technologii. Najpierw rozpoczynają produkcję w Japonii, gdzie tworzą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /2 490

    praca w formacie txt

Do góry