Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Spółdzielnie detalistów

    Detaliści mogą podjąć inicjatywę i zorganizować nową jednostkę handlową do prowadzenia działalności hurtowej i ewentualnie produkcyjnej. Członkowie jej dokonują swoich zakupów za pośrednictwem spółdzielni detalistów i planują wspólną reklamę. Zyski wracają z powrotem do członków...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /560

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SYSTEM TYPU UMOWNEGO

    System ten składa się z niezależnych przedsiębiorstw, znajdujących się na różnych poziomach produkcji i dystrybucji, integrujących swoje programy na zasadzie umów, w celu uzyskania oszczędności i/lub większej sprzedaży, niemożliwej do osiągnięcia dla pojedynczego przedsiębiorstwa. Johnston i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 869

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SYSTEM TYPU ADMINISTROWANEGO

    System ten charakteiyżyje się koordynacją kolejnych etapów produkcji i dystrybucji będącą następstwem nadrzędności wynikającej z wielkości i pozycji jednej ze stron, a nie prawa własności. Firmy wytwarzające produkty o dominującej marce są w stanie zapew nić sobie silną współprac ę handlową...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /645

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SYSTEM TYPU KORPORACYJNEGO

    System ten polega na łączeniu kolejnych stadiów produkcji i dystrybucji w ramach tej samej organizacji. Integracja pionowa jest preferowana przez przedsiębiorstwa, pragnące posiadać szeroką kontrolę nad kanałami rynku. Może ona mieć charakter wstępujący lub zstępujący. Oto kilka przykładów: Sears...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 134

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rozwój systemów marketingowych zintegrowanych pionowo

    Jednym z podstawowych dzisiaj kierunków zmian kanałów rynku jest rozwój systemów zintegrowanych pionowo, powstałych w celu konkurowania z konwencjonalnymi kanałami marketingowymi. Ten ostatni obejmuje niezależnego producenta, hurtów nika(-ów) i detal istę(-ów). Każdy z nich posiada osobowość prawną i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /912

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dynamika kanalii

    Kanały dystrybucji nic pozostają w bezruchu. Powstają nowe instytucje hurtowe i detaliczne i następuje rozwój nowych systemów kanałów. W tym rozdziale przyjrzyjmy sie obecnym tendencjom w rozwoju systemów marketingowyc h, zintegrowanych pionowo, poziomo i systemów wielokanałowych oraz zobaczymy w jaki...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /440

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Doskonalenie istniejących systemów dystrybucji

    Z czasem, kanały dystrybucji wyraźnie sie starzeją. Miedzy istniejący ni systemem dystrybucji sprzedawcy a systemem ideahtym. który zadowoliłby potrzeby i wymagania nabywców docelowych powstaje luka. Podajmy następujące przykłady: w miarę, jak coraz więcej kobiet podejmowało prace zawodowa, firma A von...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /4 386

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zręcznie działające przedsiębiorstwa zmieniają swoje kanały marketingowe w trakcie cyklu życia produktu

    Nie należy sądzić, że dany kanał marketingowy będzie dominował w ciągu całego cyklu życia produktu. Nabywcy wcześnie akceptujący nowe produkty mogą być skłonni zapłacić wyższą cenę w kanałach oferujących wysoką wartość dodaną, natomiast późniejsi nabywcy skierują się do kanałów o...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 853

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ocena uczestników kanału

    Producent powinien regularnie dokonywać oceny efektów uzyskiwanych przez, pośredników. biorąc pod uwagę takie kryteria, jak realizowana wielkość sprzedaży, średnie jx>ziomy zapasów. czas dostawy do klienta, załatwianie reklamacji dotyczących uszkodzonych i zagubionych produktów, współpraca w ramach...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 274

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Motywowanie uczestników kanału

    Aby pośrednicy jak najlepiej wykonywali swoją pracę, muszą być nieustannie do tego motywowani. Warunki, na jakich przyłączają się do kanału stanowią pewną motywację, ale musi być _____ ona uzupełniona poprzez szkolenie, nadzór i zachęty.

    Stymulowanie uczestników kanału do jak najlepszej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /6 119

    praca w formacie txt

Do góry