Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Salony katalogowe

    Salony katalogowe oferują szeroki wybór wysokiej jakości, szybko schodzących, markowych towarów po cenach dyskontowych. Sprzedaż ta obejmuje przede wszystkim biżuterię, aparaty fotograficzne, walizki, zabawki i artykuły sportowe. Salony te obniżają koszty i marże, co pozwala na niską cenę i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /464

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    NIESKLePOWI SPRZeDAWCY DETALICZNI

    Chociaż przytłaczająca większość towarów i usług jest sprzedawana w sklepach, pozasklepowa sprzedaż detaliczna rozwija się o wiele szybciej niż sprzedaż sklepowa i stanowi (w USA) ponad 12% całkowitej sprzedaży. Niektórzy eksperci przewidują, że przed końcem wieku aż jedna trzecia całego handlu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /383

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Magazyny z kartami członkowskimi

    Magazyny z kartami członkowskimi sprzedają ograniczoną ilość markowych towarów żywnościowych, odzieżowych oraz innych wybranych produktów. Bardzo wysokie zniżki przy zakupie mają klienci, którzy płacą $25-50 rocznej opłaty członkowskiej. Hurtownie te działają w olbrzymich, skromnych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /991

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SKLEPY OFF-PRICE

    Wyróżnia się trzy podstawowe typy sklepów off-price: firmowe (fabryczne). niezależne oraz magazyny z kartami członkowskimi. Sklepy fabryczne są własnością fabryk i zwykle sprzedają nadwyżki lub towary niepełnowartościowe produkowane w tych zakładach. Czasami kilka takich sklepów łączy się...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 425

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SKLEPY DYSKONTOWE

    Sklepy te sprzedają standardowe artykuły po obniżonych cenach, akceptując niższe marże, za to sprzedając większą ilość produktów. Sklepy stosujące sezonowe obniżki cen nie należą jednak do tej kategorii. Prawdziwy sklep dyskontowy cały czas sprzedaje swój towar po obniżonej cenie, oferując...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 338

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SUPERSKLEP, SKLEP UNIWERSALNY I HIPERMARKET

     Supersklepy są większe niż typowe supermarkety, posiadają powierzchnię rzędu 3 500 metrów kwadratowych i oferują swoim klientom zarówno towary żywnościowe jak i nieżyw ilościowe. Oferują one zwykle usługi takie jak: pranie, naprawa obuwia, przyjmują zapłatę czekami, prowadzą mini-bary z tanimi...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 176

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SKLEPY Z ARTYKUŁAMI CODZIENNEGO UŻYTKU

    Sklepy tego typu są zwykle małe i zlokalizowane w osiedlach mieszkaniowych, są dłużej czynne niż inne sklepy, pracują przez 7 dni w tygodniu i sprzedają najpotrzebniejsze produkty (głównie żywność) w niezbyt szerokim asortymencie. Długie godziny pracy oraz charakter sprzedaży - klienci zwykle...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /623

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Supermarket

    Supermarket to stosunkowo duży, tani. niskomarżowy. samoobsługowy sklep, który oferuje swoim klientom artykuły spożywcze, śr<xlki piorące i inne artykuły przydatne w prowadzeniu gospodarstwa domowego. Marża supermarketów wynosi tylko około 1% od obrotu i 10% od wartości zainwestowanego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 442

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DOM HANDLOWY (TOWAROWY)

    Dom handlowy prowadzi wiele linii produktowych,w tym na ogół: odzież, meble, artykuły gospodarstwa domowego, z których każda stanow i odrębny dział prowadzony przez innego menedżera* Dobrym przykładem tego typu organizacji detalicznych są domy handlowe Searsa. Istnieją także domy handlowe o...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 138

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SKLEP Z PRODUKTAMI SPECJALISTYCZNYMI

    Tego typu sklep prowadzi sprzedaż artykułów w dużym asortymencie w ramach wąskiej linii produktów. Przykładami mogą być sklepy odzieżowe, sklepy z artykułami sportowymi, sklepy meblowe, kwiaciarnie i księgarnie. Sklepy specjalistyczne można podzielić ze względu na stopień zawężenia asortymentu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /899

    praca w formacie txt

Do góry