Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    SPÓŁDZIELNIE KONSUMENTÓW

    Właścicielami spółdzielni są ich klienci. Organizacje tego typu tworzone są przez mieszkańców danej okolicy, którzy stwierdzili, że ich miejscowe sklepy nie oferują produktów dobrej jakości, nie świadczą satysfakcjonującego poziomu usług lub mają zbyt wysokie ceny. Mieszkańcy zbierają...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /631

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacje franchisingowe

    Organizacje te to porozumienia kontraktowe, pomiędzy fran-chisedawcą (wytwórcą, hurtownikiem, organizacją sprzedającą usługi) a franchisebiorcą-koncesjobiorcą (niezależny podmiot gospodarczy, który kupuje prawo własności lub zarządzania jedną lub wieloma jednostkami systemu franchisingowego)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 611

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KOOPERATYWY I SIECI SKLEPÓW NIEZALEŻNYCH

    Rosnąca rywalizacja niezależnych sklepów z sieciami wyłoniła dwa typy organizacji. Pierwszy z nich to sieć sklepów niezależnych, która składa sie z grupy niezależnych sklepów sponsorowanych przez hurtow nika, dzięki czemu sklepy zrzeszone prowadzą wspólny zakup towarów i wspólną polityką...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /853

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sieć sklepów

    Sieć sklepów to dwa lub więcej sklepów. które mają wspólnego właściciela, są zarządzane i kontrolowane centralnie i prowadzą podobny asortyment towarów. Sieć sklepów występuje we wszystkich rodzajach handlu detalicznego, ale najsilniejsze są sieci domów handlowych, sklepów spożywczych, aptek...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /915

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ORGANIZACJA SPRZEDAŻY (BUYING SERVICE)

    Jest to szczególnego rodzaju system sprzedaży, w którym klientami są pracownicy dużych organizacji, jak szkoły, szpitale lub instytucje rządowe uprawnione do kupowania towarów u wybranych sprzedawców detalicznych ze zniżką. Na przykład, dana osoba dokonuje zakupu kamery wideo ze zniżką na podstawie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /631

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    AUTOMAIY DO SPRZEDAŻY

    Automaty nadają się do sprzedaży całej gamy towarów codziennego użytku, takich jak: papierosy, napoje, słodycze, kosmetyki, przekąski, drobne potrawy na gorąco, zeszyty, płyty, filmy do aparatów fotograficznych, podkoszulki, pasty do obuwia, a nawet robaki na ryby. W Japonii nowoczesne automaty...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 977

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARKETING BEZPOŚREDNI

    Źródła marketingu bezpośredniego tkwią w marketingu zamówień pocztowych. Obecnie jednak, marketing bezpośredni polega na innych sposobach działania niż osobiste wizyty w domu lub biurze. Formy docierania do konsumentów takie jak telemarketing. marketing przez telewizję bezpośredniej reakcji i zakupy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /387

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sprzedaż bezpośrednia

    Sprzedaż bezpośrednia pojawiła sie wiele wieków temu, dzięki domokrążcom i rozrosła sie z czasem (w USA) w gałąź o sprzedaży 9 miliardów dolarów rocznie. Składa sie z ponad 600 firm sprzedających w systemach: od drzu i do drzwi (door-to-door), od biura do biura (office-to-office), spotkania w domu w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 719

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Decyzje marketingowe w handlu detalicznym

    W dzisiejszych czasach sprzedawcy usilnie poszukują nowych strategii, aby przyciągnąć klientów. W przeszłości pozyskiwali nabywców poprzez sprzedaż towarów wyróżniających się niepowtarzalnymi cechami, dobór ciekawego asortymentu produktów, oferowanie usług o wyższej od konkurencji jakości oraz...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /847

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ORGANIZACJE SPRZEDAWCÓW DETALICZNYCH

    Pomimo, iż w iele sklepów prowadzonych jest przez niezależnych właścicieli, rośnie liczba tych, które wchodzą w skład większych organizacji i zrzeszeń. Wyróżnić można pięć typów sprzedaży zbiorowej: sieć sklepów, kooperatywy i sieci sklepów niezależnych, spółdzielnie konsumentów, organizacje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /412

    praca w formacie txt

Do góry