Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Polaryzacja rynku detalicznego

    polaryzacja rynku detalicznego; rosnąca konkurencja spowodowała, że sprzedawcy wybierają pozycjonowanie na przeciwległych krańcach wielu prowadzonych przez siebie linii produktów. Wysokie zyski i szybki wzrost wolumenu sprzedaży osiągają zarówno masowi sprzedawcy, tacy jak K marł i wysoko...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /374

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Informacyjny system rachunkowości

    Rola systemu informacyjnego w rachunkowości

    Szczególnie istotną rolę w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa odgrywa system rachunkowości, realizujący następujące funkcje: kontrolną, analityczną, statystyczną. Głównym celem rachunkowości jest pomiar wyników działalności gospodarczej, które...

    Ocena / Przedmiot / Rachunkowość

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /08.02.2012 Znaków /1 463

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Informacyjny system rachunkowości

    Rola systemu informacyjnego w rachunkowości

    Szczególnie istotną rolę w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa odgrywa system rachunkowości, realizujący następujące funkcje: kontrolną, analityczną, statystyczną. Głównym celem rachunkowości jest pomiar wyników działalności gospodarczej, które...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /08.02.2012 Znaków /1 463

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Czy strategia „niskie ceny każdego dnia" jest bardziej sensowna niż strategia „cen promocyjnych"?

    Wiele firm ustala ceny katalogowe, a następnie przeprowadza wyprzedaż towarów po cenach obniżonych. W ten sposób większość klientów płaci pełna cene. podczas gdy inni. chcący czekać na wyprzedaże, płacą mniej. Klienci, którzy płacą pełne ceny w zasadzie subsydiują klientów kupujących po cenach...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /3 477

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Detaliści czerpią wzory z Brodway'u

    Richard Melman, lat 50, jest czołowym restauratorem w Chicago. Każda z. jego 32 restauracji jest związana / innym w ystrojem: Tucci Benucch przypomina włoska wiejska kawiarnie na wolnym powietrzu; Hd Debevic to kiczowaty wagon restauracyjny z lat pięćdziesiątych; R. J. Grunts to speluna z hamburgerami i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /3 842

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    General Electric wprowadza system „pozornych zapasów", aby wesprzeć swoich dealerów

    Do końca lat osiemdziesiątych firma General Electric (GE) stosowała tradycyjny system, w którym starała sie zapełnić magazyny dealerów, wychodząc z założenia, że dealer z pełnym magazynem jest dealerem lojalnym. W konsekwencji, dealer miał mniej miejsca na towary konkurencyjne i rekomendował towary...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 579

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Nowe narzędzie dla detalistów: koncepcja bezpośredniej rentowności produktu (BRP)

    Detaliści stosują w coraz szerszym zakresie narzędzie zwane bezpośrednia rentownością produktu, które służy do oceny zysku osiąganego z wprowadzenia i sprzedaży nowego produktu. Narzędzie to pozwala detaliścic na określenie kosztów handlowych od momentu dotarcia towaru cło magazynu detalisty, aż...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 967

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pizza Hut stara się panować nad swoją siecią franchisingową

    Zarządzanie systemem franchisingowym stanowi poważny problem dla franchisedawcy. Coca-Cola ma przy różnych okazjach konflikty- ze swoimi partnerami. Supercut, sieć salonów kosmetycznych, zmagał się z rewoltą swoich franchisebiorców dotyczącą polityki zarządzania. Faktem jest, że interesy obu stron w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /4 667

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KONGLOMERATY HANDLOWE

    Konglomeraty handlowe są fonną korporacji, która łączy w sobie kilka zróżnicowanych branż, mającą wspólnego właściciela, a także charakteryzującą się znaczną integracją w zakresie dystrybucji i zarządzania.3 Do bardziej znanych przykładów w USA należą: Federated Department Stores, Allied...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 358

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WYBÓR RYNKU DOCELOWEGO

    W ciągu ostatnich 5 lat najszybciej rozw ijającym sie system franchisingowym jest Subway Sandwich Shops: liczba franchisebiorców w zrosła na całym świecie z 1 750 do 7 (XX). Jednym ze źródeł sukcesu jest niska opłata wstępna ($45 000 - $70 000). która jest niższa niż opłaty w 70% innych systemów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 967

    praca w formacie txt

Do góry