Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Strategie najlepszych hurtowników-dystrybutorów

    McCammon. Lusch i ich współpracownicy przeanalizowali działalność dziewięćdziesięciu siedmiu najlepiej prosperujących hurtowników-dystrybutorów. aby poznać ich kluczowe strategie w dążeniu do osiągnięcia przewagi nad konkurencją. Przeprowadzone badania pozwoliły wyodrębnić dwanaście rodzajów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /4 057

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Handlowcy prowizyjni

    Handlowcy prowizyjni to agenci, którzy biorą towar w fizyczne władanie i negocjują warunki sprzedaży. Zwykle nie są zatrudniani na długi okres. Najczęściej wykorzystywani są w rolnictwie przez farmerów, którzy nie chcą sami sprzedawać swych produktów rolnych, a nie należą do spółdzielni...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /614

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DOBÓR ASORTYMENTU PRODUKTÓW i USŁUG

    „Produktem" hurtownika jest jego asortyment. Sprzedawcy hurtowi są pod ciągłym naciskiem, aby prowadzić pełen asortyment tow arów i utrzymywać odpowiednio dużą ilość towarów w magazynach gotowych do natychmiastowej dostawy. Może to jednak zmniejszyć zyski. W dzisiejszych czasach hurtownicy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /822

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Agenci ds. sprzedaży

    Agenci ds. sprzedaży posiadają uprawnienia do sprzedaży wszelkich wyrobów producenta. Sam producent natomiast albo nie jest zainteresowany działalnością handlową, albo uważa, że nie ma do tego odpowiednich kwalifikacji. Agent ds. sprzedaży przejmuje obowiązki działu sprzedaży i wpływa na ceny...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /593

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Agenci ds. zakupu

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /515

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Agenci producentów

    Agenci producentów reprezentują zwykle dwóch lub trzech producentów uzupełniających się branż towarowych. Agenci producentów wchodzą w formalne, pisemne porozumienia z producentami dotyczące polityki cen. terytorium działania, procedury zamawiania i doręczania towarów, gwarancji oraz. wysokości...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 130

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rack Jobbers

    Rack Jobbers zaopatrują sklepy spożywcze i drogeryjne w artykuły nieżywnościowe. Hurtownicy ci wysyłają co pewien czas ciężarówkę do sklepu i dostarczają artykuły papiernicze, zabawki, leki. kosmetyki, itp. Do ich zadań należy wycena towaru, przechowywanie, ustalenie warunków ekspozycji towaru w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /842

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Hurtownie wysyłkowe

    Hurtownicy sprzedający drogą zamówień pcx:ztowych. wysyłają katalogi do sprzedawców detalicznych. konsumentów przemysłowych i instytucjonalnych, oferując biżuterię, kosmetyki, specjalistyczną żywność i inne drobne produkty. Ich głównymi odbiorcami są sklepy położone daleko od miast. Zamówienia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /423

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    BROKERZY

    Głównym zadaniem brokera jest skojarzenie kupującego i sprzedającego oraz udział w negocjacjach. Broker jest opłacany przez stronę, która go wynajmuje. Nie prowadzi hurtow ni, nie ponosi ryzyka za towar, nie prowadzi operacji finansowych. Brokerzy działają najczęściej w ubezpieczeniach, handlu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /376

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Hurt

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /529

    praca w formacie txt

Do góry