Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Strategia „push" kontra strategia „pult"

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /968

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sprzedaż osobista

    Sprzedaż osobista jest najskuteczniejszym narzędziem promocji w pewnych fazach procesu zakupu, szczególnie przy tworzeniu preferencji i przekonania nabywców oraz w fazie podjęcia akcji. Powodem są trzy cechy charakterystyczne różniące sprzedaż osobistą od reklamy:

    • osobista konfrontacja; sprzedaż...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 402

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Promocja sprzedaży

    Pomimo iż narzędzia promocji sprzedaży - kupony, konkursy, premie itp., znacznie różnią się, można wyodrębnić trzy wspólne cechy charakterystyczne:

    • komunikacje; przyciąga uwagę i zwykle dostarcza informacji, które kierują nabywcę do produktu.

    • bodźce; zawierają ulgi, zachęty i bodźce, które...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /881

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing bezpośredni

    • niepubliczny charakter; przekaz kierowany jest zazwyczaj do określonej osoby i nie dociera do innych osób.

    • wysoka wiarygodność, ogólne wiadomości wydaja się odbiorcom bardziej autentyczne i godne zaufania niż reklama.

    • zaskoczenie: działanie public relations może dotrzeć do wielu klientów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 046

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Reklama

    • publiczna prezentacja: reklama jest publicznym środkiem przekazu. Jej publiczny charakter nadaje danemu produktowi pewne właściwości i sugeruje określony standard oferty, ponieważ wiele osób otrzymuje taki sam przekaz, nabywcy wiedzą, że ich motywy zakupu zostaną publicznie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 266

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jak przedsiębiorstwa naprawdę ustalają wielkość nakładów na promocję?

    Chociaż przedsiębiorstwa mogą przy określaniu budżetu na marketing osiągać korzyści ze stosowania teorii i modeli marketingowych, większość z nich przy określaniu tych nakładów przechodzi przez proces, który tylko częściowo ma charakter racjonalny, częściowo zaś polityczny lub całkowicie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /4 486

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Decyzje dotyczące promotion mix

    Przedsiębiorstwa stoją przed zadaniem podzielenia całkowitego budżetu promocji na pięć narzędzi promocji - reklamę, promocję sprzedaży, marketing bezpośredni, public relations i personel sprzedaży. W ramach jednej gałęzi, przedsiębiorstwa mogą poważnie różnić się w sposobie alokacji środków...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 619

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    METODA ZAŁOŻONEGO CELU

    Metoda założonego celu dopinguje specjalistów marketingu do określenia budżetu promocji poprzez zdefiniowanie wyraźnych celów i określenie zadań, które muszą być wykonane, aby osiągnąć dane cele oraz oszacowanie kosztów wykonania tych zadań. Suma tych kosztów to proponowany budżet promocji.

    Ule...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /3 312

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    METODA NAŚLADOWANIA KONKURENCJI

    Niektóre przedsiębiorstwa ustalają swój budżet promocji tak. aby osiągnąć siłę głosu równą konkurecji. Tę metodę ilustruje pytanie dyrektora pewnej firmy skierowane do organizacji branżowej: „czy macie jakieś informacje, jak firmy budow lane określają wielkość swego budżetu reklamy".2-1...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 272

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    METODA PROCENTU OD WIELKOŚCI SPRZEDAŻY

    Wiele firm ustala wielkość swoich wydatków na promocję jako określony procent sprzedaży (bieżącej lub planowanej) lub kosztów sprzedaży. Dyrektor jednego z przedsiębiorstw kolejowych powiedział: ..ustalamy poziom naszych wydatków na następny rok pierwszego grudnia poprzedza-jącego roku. Tego dnia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 091

    praca w formacie txt

Do góry