Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    ISB

    Podczas, gdy reklama podaje przyczynę zakupu, to promocja sprzedaży daje bezpośrednią zachęty do jego dokonania. Promocja sprzedaży obejmuje narzędzia promocji kon-sumertckiej(np. próbki, kupony, oferty zwrotu części gotówki, obniżki cen, premie, nagrody, darmowe próby, gwarancje, demonstracje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 102

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Irytacja

    Wiele osób uważa za dokuczliwe coraz częstsze próby sprzedania im towarów w sposób nachalny. Kie lubią oni telewizyjnych programów promocyjnych „natychmiastowej reakcji , które są zbyt głośne, zbyt długie i zbyt natarczywe. Najbardziej przykre są osoby telefonujące w porze obiadu, czy późnym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /546

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wprowadzenie w błąd lub oszustwo

    Niektórzy specjaliści od marketingu Ibezpośredniego komponują treść wysyłanych do konsumentów komunikatów w taki sposób, aby wprowadzić ich w błąd. Przesadnie opisują oni wielkość produktu oraz jego cechy lub zawyżają poziom tzw . ceny detalisty. Organizacje polityczne pozyskujące śr<xlki na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 067

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TESTOWANIE ELEMENTÓW MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO

    Jedną z ogromnych zalet marketingu bezpośredniego jest możliwość testowania skuteczności różnych składników strategii ofertowej w rzeczywistych, rynkowych warunkach. Można testow ać: cechy produktu, ceny, środki przekazu, listy z adresami, itp. Chociaż odpowie zaledwie kilka procent respondentów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 396

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    List ofertowy

    List ofertowy powinien zawierać osobiste przywitanie i zaczynać się od interesującego nagłówka napisanego tłustym drukiem, oświadczenia odpowiadającego na pytanie jak. co. dlaczego, anegdoty lub pytań mających na celu przyciągnięcie uwagi. List powinien być napisany na papierze dobrej jakości i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 117

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Podstawowe decyzje w marketingu bezpośrednim

    Celem stosowania bezpośredniego marketingu jest zazwyczaj skłonienie potencjalnego klienta do natychmiastowego kupna. O sukcesie kampanii decyduje wielkość wywołanego zainteresowania (odzewu). Odzew rynku wynoszący 2% jest uważany za dobry, chociaż świadczy to również o tym. że 98% wysiłków...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /5 752

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Tworzenie marketingowej bazy danych

    Większość przedsiębiorstw jeszcze nie stosuje marketingu opartego na bazach danych, który jest o wiele bardziej złożony od prostego marketingu bezpośredniego. Marketing ten posługuje się technologią bazy danych oraz wyszukanymi technikami analitycznymi łącząc to z metodami marketingu bezpośredniego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /4 712

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZAKUPY ELEKTRONICZNE

    Ten sposób robienia zakupów przybiera dwie formy. Pierwsza z nich to wideotekst - jest to dwukierunkowy system łączący poprzez kable lub linie telefoniczne odbiorniki telewizyjne konsumentów z komputerowymi bankami danych sprzedawców.

    Dzięki w ideotekstow i konsument może korzystać z komputerowego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 537

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZAKUPY Z AUTOMATU

    Niektóre firmy zaprojektowały automaty umożliwiające składanie zamówień przez klientów (nie należy ich mylić z automatami do sprzedaży np. piwa) i umieściły je w domach towarowych, na lotniskach i w innych miejscach. Na przykład, przedsiębiorstwo obuwnicze Florsheim Shoe umieściło takie automaty w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /4 220

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARKETING TELEWIZYJNY BEZPOŚREDNIEJ REAKCJI

    Zarówno telewizja sieciowa, jak i kablowa, jest rozwijającym się nośnikiem marketingu bezpośredniego. Telewizja, dla wspierania zbytu produktów może być użyta na dwa sposoby. Pierwszym jest zastosowanie reklamy bezjx>śred niej reakcji. Osoby specjalizujące się w tej dziedzinie prezentują na antenie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 246

    praca w formacie txt

Do góry