Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Bogactwo stylów sprzedaży i dokonywania zakupów

    Blake i Mouton rozróżniają style sprzedaży w dwóch płaszczyznach: troski handlowca o sprzedaż oraz troski handlowca o klienta. Te dwie płaszczyzny dają poc zątek siatce sprzedaży pokazanej poniżej, która charakteryzuje pięć rodzajów handlowców. Typ 1,1 jest w znacznej mierze „zleceniobiorcą", 9.1 to...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 968

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Handlowcy wykorzystują komputery dla zwiększenia wydajności

    Jednym z większych problemów, z jakim zmagają się przedsiębiorstwa jest problem obniżki kosztów utrzymania działu sprzedaży oraz usprawnienia przepływu infonnacji pomiędzy centralą a regionalnymi przedstawicielstwami. Proces automatyzacji sprzedaży znacząco wpłynął na oba te problemy. Istotą i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 859

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Nadzorowanie handlowców

    Nowym handlowcom zapewnia się nie tylko teren działania, wynagrodzenie i szkolenie -zapewnia się im również nadzór. Nadzorowany jest każdy, kto pracuje dla kogokolwiek innego. Jest to wyrazem naturalnego i ciągłego zainteresowania pracodawcy działaniami jego pracowników. Za pomocą nadzoru, pracodawcy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /8 994

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Szkolenie handlowców

    Wiele przedsiębiorstw wysyła swych handlowców w teren prawie zaraz po ich zatrudnieniu. Przekazuje się im próbki produktów, książki zamówień, opis terenu ich działania i... większość z ich działań okazuje się nieskuteczna. Wiceprezes wielkiego przedsiębiorstwa produkującego żywność spędził...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /5 961

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CO DECYDUJE O TYM. ŻE KTOŚ JEST DOBRYM HANDLOWCEM

    Selekcja handlowców jest prosta, jeśli posiada się jasne kryteria oceny. Jedną z dobrych metod jest zapytanie klienta, jakie cechy handlowca preferuje i ceni sobie najbardziej. Wielu klientów uważa, że dobry handlowiec, to uczciwy, rzetelny i posiadający wiedzę człowiek, który jest pomocny w wielu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 180

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Współpraca z klientami ogólnokrajowymi (NAM) - co to jest i na czym polega?

    Od osób współpracujących z ogólnokrajowymi odbiorcami wymaga się kompetencji w wielu dziedzinach. Muszą oni wiedzieć, jak określić wszystkie czynniki wpływające na zakup w przedsiębiorstwie nabywcy. Muszą również wiedzieć, jak dotrzeć do wszystkich gaip we własnym przedsiębiorstwie -handlowców...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 545

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wynagradzanie pracowników działu sprzedaży

    Chcąc przyciągnąć przedstawicieli handlowych do pracy u siebie, przedsiębiorstwo musi zaoferować atrakcyjne warunki wynagradzania. Handlowcy dążą do uzyskania w miarę regularnych dochodów, dodatkowego wynagrodzenia za rezultaty powyżej średniej oraz stosownego wynagrodzenia za doświadczenie. Z...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /4 050

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wielkość działu sprzedaży

    Kiedy przedsiębiorstwo określi strategię działania i strukturę organizacyjną działu sprzedaży. może zacząć zastanawiać się nad wielkością swego działu sprzedaży. Handlowcy są jednym z najbardziej produktywnych, a zarazem najdroższych aktywów przedsiębiorstwa. Zwiększa-jąc ich liczbę zw...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 895

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRUKTURA TERYTORIALNA DZIAŁU SPRZEDAŻY

    W najprostszej strukturze organizacyjnej, każdemu handlowcowi powierzony jest oddzielny region, na którym prowadzi sprzedaż wszystkich produktów przedsiębiorstwa. Taka struktura ma wiele zalet. Po pierwsze, jasno definiuje odpowiedzialność handlowca. Pracując jako jedyna osoba na danym obszarze. tylko on...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 803

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DOBÓR PRZEKAZÓW I ŚRODKÓW DLA PR

    Osoby zajmujące się w przedsiębiorstwie PR tworzą interesujące anegdoty i opowiadania mówiące o produkcie. Przypuśćmy, że stosunkowo mało znany college pragnie uczynić wokół siebie więcej rozgłosu. W takiej sytuacji specjalista od PR będzie poszukiwał informacji, które mogą być użyte w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /3 109

    praca w formacie txt

Do góry