Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Efektywność personelu sprzedaży

    Kierownicy ds. sprzedaży musza obserwować następujące wskaźniki efektywności personelu sprzedaży w danym regionie:

    • średnią dzienną liczbę wizyt handlowych na jednego sprzedawcę;

    • średni czas trwania wizyty handlowej na jeden kontakt;

    • średni dochód z jednej wizyty handlowej;

    • średni koszt...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 785

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kontrola efektywności

    Przypuśćmy, że analiza rentowności wykazuje, że małe zyski przedsiębiorstwa związane są tylko z pewnymi pr(xluktami. obszarami lub rynkami. Powstaje pytanie, czy istnieją skuteczniejsze sposoby kierowania personelem sprzedaży, reklamą, dystrybucją i promocją sprzedaży w obszarze tych słabiej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 076

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Działanie korekcyjne

    Kiedy wyniki znacznie różnią się od tych, które zakładał plan, kierownictwo musi rozpocząć działanie korekcyjne. Zwykle przedsiębiorstwo decyduje się w pierwszej kolejności na mniej zasadnicze posunięcia, dopiero gdy te zawodzą, stosuje się bardziej drastyczne kroki. Kiedy sprzedaż pewnego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 081

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pełne koszty, a koszty bezpośrednie

    Jak wszystkie narzędzia informacji, analiza rentowności marketingu może, zależnie od stopnia zrozumienia jej metod i ograniczeń albo pomóc kierownikowi ds. marketingu, albo w prowadzić go w błąd. Powyższy przykład pokazał pew ną umow ność w wyborze zasad podziału wydatków funkcjonalnych pomiędzy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /6 285

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Obserwacja zadowolenia klienta

    Przedstawione metody kontroli mają głównie charakter finansowy i ilościowy. Są one ważne, ale nie wystarczające. Potrzebne są miary jakościowe, które ostrzegą kierownictwo o mogących mieć miejsce zmianach udziału w rynku. Czujne przedsiębiorstwa tworzą systemy obserwacji opinii i zadowolenia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /557

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Analiza udziału w rynku

    Wielkość sprzedaży nie pokazuje jak dobrze działa przedsiębiorstwo w porównaniu do konkurencji. W tym celu kierownictwo musi obserwować swój udział w rynku (zobacz Pojęcia i narzędzia marketingu 27-1). Jeśli udział ten idzie w górę, przedsiębiorstwo dogania konkurentów; jeśli spada, pozycja...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 471

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Szczeble w przedsiębiorstwie

    Problemy wdrażania marketingu mogą występować na trzech szczeblach. Pierwszy szczelni służy skutecznej realizacji funkcji marketingu. Na tym szczeblu należy na przykład, odpo-wiedzieć na pytanie, w jaki sposób przedsiębiorstwo może skłonić swoją agencję reklamową do opracowania bardziej twórczej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /741

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DZIAŁ FINANSOWY

    Kierownicy działu finansowego szczycą sie umiejętnością oceny wpływu różnych działań na wielkość zysku. Gdy dochodzi do wydatków na marketing czuja się sfrustrowani. Kierownicy działu marketingu domagają sie znacznych środków na reklamę, promocję sprzedaży i personel, nie mogąc udowodnić...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 470

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DZIAŁ KRKDYTOWY

    Urzędnicy z działu kredytowego oceniają sytuację finansową potencjalnych klientów i odmawiają kredytu lub ograniczają jego wysokość mniej wiarygodnym klientom. Uważają oni. że dział marketingu sprzedałby wszystkim, nawet tym, którzy nie gwarantują płatności. Pracownicy działu marketingu z...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /709

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DZIAŁ PRODUKCJI

    Ludzie z działu produkcji są odpowiedzialni za to, aby fabryka w ytw arzała właściwe produkty, we właściwych ilościach, we właściwym czasie i po odpowiednich kosztach. Ich pracy towarzyszą problemy wynikające z awarii maszyn, braku zapasów oraz sporów z pracownikami. Postrzegają oni pracow ników...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /3 960

    praca w formacie txt

Do góry