Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Analiza systemowa

    Charakterystyka

    Analiza systemowa to "dziedzina wiedzy dotycząca poznania układów organizacyjnych i sposobów ich działania. Umożliwia łączenie dorobku różnych dziedzin nauki wokół wybranych problemów. Ma charakter interdyscyplinarny i syntetyzujący, służąc projektowaniu przyszłych struktur i...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.02.2012 Znaków /3 697

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    C2C

    Charakterystyka

    C2C (ang. Consumer-to-Consumer), czyli relacje klient-klient w internetowej sferze działalności handlowej.

    Relacje typu C2C przedstawiają interakcje zachodzące pomiędzy różnymi konsumentami lub grupami konsumentów. Zgodnie z art.22 cywilny|kodeksu cywilnego (k.c.) za konsumenta uważa się...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.02.2012 Znaków /2 952

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    C2C

    Charakterystyka

    C2C (ang. Consumer-to-Consumer), czyli relacje klient-klient w internetowej sferze działalności handlowej.

    Relacje typu C2C przedstawiają interakcje zachodzące pomiędzy różnymi konsumentami lub grupami konsumentów. Zgodnie z art.22 cywilny|kodeksu cywilnego (k.c.) za konsumenta uważa się...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.02.2012 Znaków /2 952

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Adresowalność informacji

    Charakterystyka

    Adresowalność informacji to cecha mówiąca o tym, że każda informacja powinna być skierowana do konkretnego odbiorcy i dostosowana do jego indywidualnych potrzeb pod względem zakresu przedmiotowego dokładności i aktualności. s.78

    Adresowalność pojedynczej informacji można ocenić w...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.02.2012 Znaków /961

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    System wczesnego ostrzegania C. L. Merwina

    Charakterystyka

    Merwin przeanalizował w swojej pracy 938 przedsiębiorstw amerykańskich, z czego 538 przedsiębiorstw "bankrutów" i 401 "niebankrutów". Grupa przedsiębiorstw zwanych "bankrutami " obejmowała przedsiębiorstwa wykreślone z rejestru handlowego w latach 1926-1936.Wyniki swoich badań C.L Merwin...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.02.2012 Znaków /2 400

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    System wczesnego ostrzegania C. L. Merwina

    Charakterystyka

    Merwin przeanalizował w swojej pracy 938 przedsiębiorstw amerykańskich, z czego 538 przedsiębiorstw "bankrutów" i 401 "niebankrutów". Grupa przedsiębiorstw zwanych "bankrutami " obejmowała przedsiębiorstwa wykreślone z rejestru handlowego w latach 1926-1936.Wyniki swoich badań C.L Merwin...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.02.2012 Znaków /2 400

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Private placement

    Definicja

    Private placement jest to sprzedaż bezpośrednia, wąskiej określonej grupie inwestorów. Jest to kompleksowa usługa polegająca na poszukiwaniu inwestorów rynku pozagiełdowego, pomoc w wyborze optymalnego spsobu finansowania działalności spółki.

    Charakterystyka

    Private placement jest to...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /15.02.2012 Znaków /947

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jakie koszty ponosi przedsiębiorstwo w okresie długim?

     

    W okresie długim wszystkie koszty przedsiębiorstwa są zmienne, tak jak zmienne są wszystkie czynniki produkcji.

    Wyróżniamy zatem (analogicznie do okresu krótkiego) długookresowy koszt całkowity, długookresowy koszt przeciętny i długookresowy koszt marginalny.

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Benita Dodano /15.02.2012 Znaków /293

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jakie są założenia modelu rynku doskonale konkurencyjnego?

     

    Model rynku doskonale konkurencyjnego:

    1° sprzedawców i nabywców jest wielu i nie mają wpływu na cenę,

    2° produkt jest jednorodny,

    3° panuje swoboda wejścia i wyjścia z rynku,

    4° państwo jest bierne,

    5° produkt i czynniki produkcji są doskonale podzielne,

    6° rynek jest doskonale...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Benita Dodano /15.02.2012 Znaków /351

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jakie są właściwości czystego monopolu?

     

    Właściwości czystego monopolu:

    1° na rynku znajduje się tylko jeden nabywca lub sprzedawca,

    2° monopolista nie ma żadnych preferencji (monopol niedyskryminujący),

    3° rynek jest w pełni przejrzysty,

    4° nie istnieje konkurencja.

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Benita Dodano /15.02.2012 Znaków /261

    praca w formacie txt

Do góry