Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Lepsza okazja

    Istotnym powodem sprzedaży dotychczas posiadanych akcji może być znalezienie spółki o lepszych perspektywach. Wybór nowej spółki może wiązać się z trudną decyzją i poświęceniem pewnej ilości czasu na analizy. Nowe akcje należy wybierać rozważnie, ale powinny one być zbliżone charakterem do...

    Ocena / Przedmiot / Finanse

    Autor /Satan666 Dodano /28.03.2013 Znaków /1 010

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Niech wygrana będzie jak największa

    Już Jessie Livcrmore podkreślał znaczenie maksymalizacji zwycięstwa w sytuacji, gdy wnioski inwestora oparte na wcześniejszej analizie okazują się prawidłowe. Przy takim podejściu wystarczy zwykle mieć rację przez połowę czasu, bo jeśli się już wygrywa, to wygrywa się dużo.

    Posiadanie...

    Ocena / Przedmiot / Finanse

    Autor /Satan666 Dodano /28.03.2013 Znaków /4 923

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozbądź się przegranych i pozwól nadal wygrywać zwycięzcom

    Idea jest rozsądna. Inwestor powinien sprzedać akcje, które przynoszą strat}' i mogą nadal tracić na wartości. Równie słuszne jest trzymanie akcji przynoszących znaczne zyski, dopóki pozostają one silne fundamentalnie.

    Jak jednak stwierdzić, które akcje są przegrane? Czy decyduje o tym każdy...

    Ocena / Przedmiot / Finanse

    Autor /Satan666 Dodano /28.03.2013 Znaków /8 747

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    NABYWCA INSTYTUCJONALNY

    Organizacja nabywająca dobra materialne i usługi w celu zaspokojenia potrzebwynikających z jej charakteru oraz przedmiotu działalności. Wśród n.i. wyróżniasię: przedsiębiorstwa produkcyjne, przedsiębiorstwa handlu hurtowego i detalicz-nego, jednostki budżetowe oraz organizacje i instytucje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /343

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    NABYWCA KLUCZOWY

    Klient, który z uwagi na wielkość systematycznie dokonywanych w danymprzedsiębiorstwie zakupów stanowi dla firmy istotną wartość i jako taki wymagaszczególnie starannej, a niekiedy zindywidualizowanej obsługi marketingowej.Problem obsługi n.k. występuje w wielu dziedzinach gospodarki, a zwłaszczaw...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /567

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Minimum socjalne

    Umownie ustalony poziom zaspokajania potrzeb jednostki uznany za społecznieniezbędny. Potrzeby jednostek reprezentuje koszyk dóbr i usług podlegającywycenie. Metody tworzenia koszyka dóbr i jego zawartości oraz sposoby wycenyw krajach, które obliczają m.s., są różne. W Polsce m.s. jest obliczane...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /1 166

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    nabywca markowy

    Typ nabywcy charakteryzujący się tym, że podejmując decyzje zakupu dążyprzede wszystkim do zaspokojenia osobistych preferencji i wysokich wymagańdotyczących jakości produktu i związanego z nim prestiżu. Posiłkuje się przy tymrynkową pozycją —> marki jako wyróżnikiem i gwarancją jakości produktu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /642

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MISJA PRZEDSIĘBIORSTWA

    Określenie istoty działalności przedsiębiorstwa ze względu na jego rolę i zasad-nicze funkcje spełniane na rzecz otoczenia. Określenie m. może dotyczyć stanuistniejącego (czym jest dane przedsiębiorstwo?) lub wyrażać dążenia przedsię-biorstwa (czym powinno być?). W drugim ujęciu poprawnie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /1 028

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    nabywcy wrażliwi na cenę

    Nabywcy, którzy w swoich decyzjach zakupu przede wszystkim kierują sięwysokością ceny produktu. Wyróżnia się wiele charakterystycznych grup n.wyodrębnionych na podstawie tego kryterium: 1) n. kupujący cenę — sązainteresowani nabyciem danego produktu po najniższej cenie, 2) n. lojalni— uznają, że oferta...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /1 018

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    model komunikacji dwustopniowej

    Formuła wyjaśniająca oddziaływanie reklamy, w której przekaz dociera donabywców finalnych nie wprost, lecz drogą pośrednią — poprzez —> liderówopinii, osoby cieszące się autorytetem w szerokich kręgach opinii publicznej,innowatorów, tzw. pierwszych naśladowców czy też pośredników handlowych,tworzących...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /421

    praca w formacie txt

Do góry