Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Sprzedaż

    Zespół organizacyjnych, technicznych, prawnych oraz finansowych czynnościprzedsiębiorstwa lub jego służb, związanych z odpłatnym dostarczeniem dóbr lubczęści usług do zainteresowanych podmiotów. S. jest jedną z podstawowychfunkcji marketingowych każdego przedsiębiorstwa wyrażającą jego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /1 983

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    slogan reklamy racjonalny

    —> Slogan reklamy apelujący do świadomości i logiką przytaczanych informacjiprzekonujący adresata r. do zakupu. S.r.r. zawiera zazwyczaj podstawowe dane 0 właściwościach produktu, jego parametrach technicznych i jakościowych, posiadanych atestach i świadectwach homologacji, długości okresu gwarancji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /360

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    sprzedaż bezpośrednia

    Odpłatne dostarczanie towarów bezpośrednio do miejsca zamieszkania klientabez pośrednictwa sklepu czy innych stacjonarnych obiektów handlowych. Abyzakupić towar, klient najpierw powinien otrzymać informację o aktualnej ofercieasortymentowej firmy handlowej, a następnie powinien podjąć decyzję i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /1 104

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Spedycja dostawy

    Działalność polegająca na organizowaniu przewozu d. oraz wykonywaniuwszelkich związanych z tym czynności. Spedytor — osoba fizyczna lub prawna— jest pośrednikiem transportowym oddającym ładunek do przewozu i/lubodbierającym go od przewoźnika. Działa na zlecenie właściciela ładunku, zaświadczone —>...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /552

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SKLEP POWSZECHNY

    Mały —> sklep samoobsługowy oferujący szeroki asortyment (—> asortymentszeroki) artykułów częstego zakupu żywnościowych i nieżywnościowych (ichudział nie przekracza z reguły 15% ogólnych obrotów sklepu). Powierzchnia salisprzedażowej wynosi od 120 m2 do 399 m2. W Polsce s.p. jest odpowiednikiem—>...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /375

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SKLEP SAMOOBSŁUGOWY

    Podstawowy rodzaj sklepu masowej sprzedaży stosującego samoobsługowąmetodę obsługi klientów. W s.s. nabywca ma pełny dostęp do wszystkichtowarów, sam je pobiera, transportuje i pakuje. Jedynym obligatoryjnymelementem obsługi jest inkaso. Personel sklepowy, ograniczony do minimum,udziela pomocy klientom...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /968

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SKLEP WOLNOCŁOWY

    —> Punkt sprzedaży detalicznej, w którym są oferowane towary wolne od cłai innych opłat przywozowych (podatków granicznych, VAT itp.). S.w. są z regułyzlokalizowane w portach, na lotniskach i statkach, w placówkach dyplomatycz-nych oraz w specjalnych strefach ekonomicznych. S.w. oferują klientom— przede...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /738

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    slogan reklamy

    Zbiór informacji charakteryzujących firmę i/lub produkt, które w zakodowanejformie apelu (hasła) zostają przekazywane na rynek w procesie komunikacjiz otoczeniem. S.r. stanowi podstawę przekazu reklamowego i oferty sprzedażo-wej. Konstrukcja s.r. opiera się na apriorycznym rozpoznaniu potrzeb, motywówi...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /603

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Skaning

    System elektrycznego odczytu —> kodów kreskowych na towarach powiązanyz rejestracją wielkości sprzedaży za pomocą nowoczesnych kas sklepowych. S.polega na odczytywaniu za pomocą stacjonarnego lub ręcznego czytnika(skanera) kodu kreskowego na opakowaniu, który zawiera wszelkie informacjeo towarze (np. cenę)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /902

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    slogan reklamy negatywny

    —> Slogan reklamy odwołujący się do motywów strachu, lęku i niepokoju orazukazujący zagrożenia związane z naruszeniem szeroko rozumianej potrzebybezpieczeństwa. R. operująca hasłami negatywnymi pokazuje zazwyczaj sposóbuniknięcia negatywnych skutków uświadamianych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /326

    praca w formacie txt

Do góry