Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Strategia przyciągania

    Rodzaj strategii promocyjnej, zmierzającej do wytworzenia i ciągłego pod-trzymywania dużego popytu finalnego poprzez adresowanie instrumentówpromocji do finalnych nabywców. Popyt stworzony dzięki s.p. wywołuje efekt„przyciągania" (ang. pulling) produktu od konsumenta do kolejnych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /333

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    strategia przywództwa kosztowego

    Ogólna strategia konkurencji, polegająca na działaniu przedsiębiorstwa jakoproducenta lub sprzedawcy przy niskich kosztach całkowitych. Stosowanie tej s.wymaga takiej alokacji i realokacji zasobów, aby uzyskać największą produktyw-ność ich wykorzystania w sferze działań operacyjnych (produkcji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /1 420

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    strategia rozwoju produktu

    Strategia rozwoju przedsiębiorstwa polegająca na wprowadzaniu nowych p.na dotychczasowy rynek zbytu. Może to być produkt wchodzący w miejscetakiego, który wszedł już w fazę schyłkową swego cyklu życia (—> cykl życiaproduktu) lub produkt poszerzający dotychczasowy zakres asortymen-towy oferty. S.r.p...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /891

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGIA ROZWOJU RYNKU

    Strategia rozwoju przedsiębiorstwa polegająca na pozyskiwaniu dla dotych-czasowych produktów nowych r. zbytu. Może to się odbywać przez: 1) wprowa-dzenie produktu na nowy obszar geograficzny, 2) stworzenie tzw. r. dodatkowego,z czym wiąże się znalezienie nowych zastosowań dotychczasowego produktu lub3)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /437

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia popychania

    Typ działań dystrybucyjnych i promocyjnych, w których producent wykorzys-tuje personel sprzedażowy do oddziaływania na poszczególne ogniwa dystry-bucji, tj. hurt i detal. Głównym zadaniem promocji w s.p. jest „pchanie" (ang.pushing) produktu przez wybrane kanały rynku. S.p. zmierza do utrzymaniaefektu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /460

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGIA MARKI

    Decyzje, środki i sposoby osiągania celów stawianych m. W szerokim ujęciuobejmuje: uzasadnienie „markowania", sponsorowanie m. (—> marka produ-centa, -> marka pośrednika, -> marka mieszana), ustalenie nazw i symboli m.(—» marka indywidualna, —> marka rodzinna, —» marka łączona) oraz stra-tegie m. w wąskim...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /789

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    strategia preferencji

    Strategia oddziaływania na nabywców głównie poprzez wysoką jakość i do-stosowanie oferty do p. nabywców. Jest adresowana do tzw. —> nabywcówmarkowych, a więc osób przywiązujących dużą wagę do opinii, jaką cieszy sięmarka produktu lub firma. Tego rodzaju s. wymaga długotrwałego i kosztownegobudowania...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /826

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia me too

    Strategia formowania programu asortymentowego polegająca na wprowadzaniupseudonowości naśladujących obce produkty, które już zostały zaakceptowaneprzez rynek, lub na przejmowaniu z innych branż szczególnych cech produktów,dzięki którym zdobyły one uznanie rynkowe (np. papierosy „lights"...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /364

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGIA COMMODITY

    Strategia marketingowa zmierzająca do uzyskania dużego —> udziału w rynkupoprzez —> konkurencję cenową i oferowanie szerokim kręgom nabywcówmasowo wytwarzanych, standardowych produktów, dostosowanych do potrzebprzeciętnego nabywcy.

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /278

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia produktu

    Formułowanie długofalowych celów i koncepcji działań dotyczących —> produktuna podstawie przewidywania zmian oczekiwanych w otoczeniu organizacji. S.p.obejmuje zasady: kształtowania struktury p., —> asortymentu produktu, kształ-towania i wprowadzania na rynek —> nowych produktów, —> cyklu życia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /485

    praca w formacie txt

Do góry