Dziennikarstwo /166 prac/

  • Ocena brak

    WPŁYW MASS MEDIÓW NA KONTAKTY POŚREDNIE

    -  ludzie mają dostęp do informacji z odległych źródeł, bez wychodzenia z domu

    -  możliwość zdobycia wiedzy o warunkach życia zasadniczo odmiennych od naszych

    -  możliwość porównania z innymi obszarami kulturowymi o  odkrycie wielu wspólnych elementów

    o  zdystansowanie się wobec własnej...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /henio Dodano /10.04.2011 Znaków /589

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WPŁYW MASS MEDIÓW NA ŻYCIE SPOŁECZNE

    1.  kompresja czasu  

    •  doświadczanie symultaniczności – doświadczanie wielu wydarzeń jako dziejących się w tym samym czasie/w tym samym miejscu

    •  wpływ mass mediów – nowy rodzaj symultaniczności - doświadczanie wydarzeń dziejących się w tym samym czasie w różnych zakątkach świata

    • ...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /henio Dodano /10.04.2011 Znaków /1 988

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TRZY PŁASZCZYZNY WPŁYWU MASS MEDIÓW NA DZIECI

    1.  WPŁYW W PŁASZCZYŹNIE POZNAWCZEJ

    a)  podstawowe funkcje i.  funkcja wychowawcza – budowanie określonego systemu wartości ii.  funkcja edukacyjna – dostarczanie wiedzy iii.  funkcja budowania tożsamości

    b)  zaciera się granica pomiędzy socjalizacją pierwotna a wtórną

    c)  dzieci muszą być...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /henio Dodano /10.04.2011 Znaków /1 086

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TRZY PŁASZCZYZNY WPŁYWU MASS MEDIÓW NA ODBIORCĘ

    -  wpływ w płaszczyźnie poznawczej

    -  definiowanie sytuacji społecznej i konstruowanie obrazu rzeczywistości

    - media stanowią ważne źródło informacji

    o świecie

    o  odbiorca aktywny

    - problem dyslokacji, czyli jakie jest odniesienie doświadczenia medialnego do praktycznych kontekstów  życia...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /henio Dodano /10.04.2011 Znaków /1 405

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WPŁYW MASS MEDIÓW. PROBLEMY TERMINOLOGICZNE

    -  wpływ – wszelkie oddziaływania wynikające z odbioru komunikatu wysłanego przez nadawcę

    -  wpływ mass mediów jest wypadkową wielu czynników, leżących po stronie nadawcy – przekazu – mediów - odbiorcy oraz czynników zewnętrznych wobec samego procesu komunikowania masowego

    -  po stronie odbiorców -...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /henio Dodano /10.04.2011 Znaków /509

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KILKA CZYNNIKÓW, KTÓRE DECYDUJĄ O DOBORZE INFORMACJI

    -  jednoznaczność – im bardziej jest przejrzyste i jednoznaczne dane wydarzenie, tym większe prawdopodobieństwo, ze zostanie uznane za wydarzenie;

    -  zaskoczenie  – prawdopodobnie również w sytuacji, kiedy dane zdarzenie jest zaskakujące, może stać się wydarzeniem;

    -  mała odległość w czasie – czyli...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /henio Dodano /10.04.2011 Znaków /1 084

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TEORIA AGENDA - SETTING

    -  koncepcja porządku dziennego

    -  mass media decydują o tym, iż odbiorcy – oprócz tego,  że uzyskują informacje o wydarzeniach – nabywają również przekonania o wartości poszczególnych problemów

    -  proces tworzenia przekonania

    *wartości danego zdarzenia

    *  autentyczne wydarzenia i sprawy

    *  selekcja...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /666

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PROCES ODDZIAŁYWANIA KOMUNIKATU MASOWEGO

    -  wstępna selekcja mediów i treści, związana z oczekiwaniami odbiorcy co do zaspokojenia potrzeb;

    -  identyfikacja przekazu;

    -  identyfikacja kodów zawartych w komunikacie;

    -  odczytywanie zawartości przekazu- przypisanie określonego znaczenia słowom, obrazom i dźwiękom użytym do jego kodowania;

    - ...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /480

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rola, funkcje i zadania mediów

    ROLA MEDIÓW

    -  ogólny wkład w funkcjonowanie danego społeczeństwa  

    FUNKCJE MEDIÓW rezultaty stosowanych sposobów działania  

    ZADANIA MEDIÓW -  planowane działania wynikające z przyjętego celu (celów)  

    PODSTAWOWE FUNKCJE MEDIÓW MASOWYCH

    -  mass media w procesie przekazywania informacji

    -  mass media...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /449

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CZTERY PODSTAWOWE FAZY BADAŃ

    -  model masowego komunikowania bodziec-reakcja

    -  model bodziec-reakcja uwzględniający rolę osobowości

    -  model zróżnicowanego wpływu mass mediów na zróżnicowanych odbiorców

    -  model  zindywidualizowanego i dwukierunkowego procesu komunikowania mediów z...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /334

    praca w formacie txt

Do góry