Ocena brak

Wizualne atrybuty komunikowania się firmy z otoczeniem - Akcydensy

Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011

To grupa druków, bez których przedsiębiorstwo nie może funkcjonować. Ich forma, ilość i jakość wynikają z charakteru firmy Wymienione poniżejpakiety sąnajbardziej typowymi i nie zamykają szerokiej gamy możliwych do wykorzystania form. W związku z dynamicznym rozwojem środków reklamy, wykorzystaniem nowych rozwiązań technologicznych i opracowań wzorniczych trudnojest wskazać wszystkie przykłady.

Najbardziej typowe pakiety to:

  • druki firmowe: wizytówki, papiery firmowe i faxowe, koperty firmowe,

  • druki biurowe: faktury, rachunki, notatniki, blankiety, formularze np. niezbędne do realizacji zamówień czy upomnień klientów, raporty,

  • druki reprezentacyjne: ekskluzywne materiały biurowe dyrekcji i zarządu,

  •  druki okazjonalne: kalendarze, karty, zaproszenia, plakaty, anonse,

  • druki reklamowe: ulotki, foldery, informatory, katalogi, publikacje firmowe.

  • upominki i gadżety reklamowe: gadżety np. długopisy, breloczki; prezenty,upominki, nalepki, podarunki reprezentacyjne, torby reklamowe.

Podobne prace

Do góry