Ocena brak

WIZERUNEK I TOŻSAMOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA - WIZYTÓWKI

Autor /MrBean Dodano /12.04.2013

W ostatnim czasie w życiu gospodarczym Polski powrócił zwyczaj posługiwania się biletami wizytowymi. Dawniej biletywizytowe spełniały funkcje zarówno towarzyskie, jak i służbowe, natomiast obecnie funkcjonują przede wszystkim w sferzezawodowej. Dla firmy ma to ogromne znaczenie - są one bowiem często pierwszą formą kontaktu z przedsiębiorstwem,zatem ich wygląd, oprawa graficzna czy zgodność z przyjętymi standardami tożsamości wizualnej mają swój udział w tzw.pierwszym wrażeniu, co może decydować o wizerunku firmy u danej osoby.W przypadku wizytówek należy zatem przestrzegać nie tylko zasad estetycznych, ale też dołożyć starań o zgodność zprzyjętymi przez firmę standardami.Funkcja wizytówki

Wizytówki to nie tylko przejaw mody, mogą one bowiem spełniać wiele funkcji:

- to źródło informacji o osobie, którą poznaliśmy oraz o instytucji, którą ta osoba reprezentuje,

- utrwalają zawartą znajomość i ułatwiają utrzymanie nawiązanych kontaktów,

- pozwalają zorientować się, kto piastuje jakie stanowisko i jaką organizację reprezentuje, co staje się szczególnieistotne podczas zebrań, konferencji i spotkań towarzyskich w większym gronie.

Do góry