Ocena brak

W jakich segmentach rynku i dlaczego opakowania spełniają szczególną rolę promocyjną?

Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012

1. Wzrasta promocyjna rola opakowania (należy dostosować opakowanie do lokalnych warunków)

2. wyróżnia i identyfikuje produkt w ofercie asortymentowej, tworzy specyficzny wizerunek produktu, wyróżniając go wśród substytutów i pełniąc rolę tzw. cichego sprzedawcy

3. modyfikacja opakowania (wpływa na przedłużenie fazy życia produktu); jej konsekwencją jest objęcie zasięgiem działania nowych segmentów rynku

4. informacje umieszczone na opakowaniu (nazwa produktu, marka, gramatura, cena, okres gwarancji, data produkcji, składniki produktu, instrukcję użytkowania) reklamują produkt

Promocyjna rola opakowania:

- informacje o cechach, składnikach i sposobie użycia

- oferowanie przepisów i rad

- promowanie innych produktów firmy

- wspomaganie wizerunku firmy

Podobne prace

Do góry