Ocena brak

Technologia Ad - Blue w samochodach Koncernu Daimler-Chrysler

Autor /assurfago Dodano /06.02.2006

Technologia Ad - Blue w samochodach Koncernu Daimler-Chrysler

Jest to substancja która zrewolucjonizowała już europejski rynek transportu. To bardzo wysokiej jakości i czystości substancja, specjalnie stworzona dla samochodów z katalizatorami z systemem dopalania gazów SCR.
Wtryskując AdBlue do katalizatora SCR, zanieczyszczające gazy powodujące smog i kwaśne deszcze ( takie jak tlenek azotu - NOx) zostają natychmiast zredukowane w nieszkodliwy azot i wodę. Tylko dzięki AdBlue można osiągnąć optymalny efekt procesu katalitycznego. AdBlue jest zalecane przez producentów samochodów ciężarowych, a także przez wszelkie Instytucje powiązane z ochroną środowiska. Produkt ten jest dopiero w początkowej fazie rozpowszechniania w naszym kraju, głównie dlatego, iż ustawodawca nie przewidział jeszcze dodatkowych korzyści dla firm stosujących ten środek w swoich samochodach ciężarowych.
Firma Borim jest przedstawicielem firmy GreenChem europejskiego producenta i dostawcy AdBlue, płynu stosowanego w samochodach ciężarowych nowej generacji, z nowymi katalizatorami, produkowanymi przez większość konstruktorów samochodów ciężarowych. Zastosowanie AdBlue, pozwala na spełnienie norm o emisji gazów Euro 4 i Euro 5.

Sprzedajemy AdBlue wraz ze specjalnie przystosowanymi systemami do jego rozlewania, jak i bez takowych, w różnych rozmiarach opakowań; zawsze w najlepszej cenie.

AdBlue jest substancja o bardzo wysokiej jakości i czystości, specjalnie stworzona dla samochodów z katalizatorami z systemem dopalania gazów SCR. Wtryskując AdBlue do katalizatora SCR, zanieczyszczające gazy powodujące smog i kwaśne deszcze ( takie jak tlenek azotu - NOx) zostają natychmiast zredukowane w nieszkodliwy azot i wodę. Tylko dzięki AdBlue można osiągnąć optymalny efekt procesu katalitycznego. AdBlue jest zalecane przez producentów samochodów ciężarowych.

Silnik diesla od wielu już dziesięcioleci ze względu na swoją odporność, ekonomiczność i niezawodność jest najlepszym rodzajem napędu w autobusach miejskich i samochodach ciężarowych. Jest to silnik spalinowy o najwyższym współczynniku sprawności, bezkonkurencyjny w ograniczeniu emisji CO2. Obecne konstrukcje są w stanie spełnić wymagania dla silnika Euro IV (2005) i Euro V (2008) oraz EEV (Enhanced Environmentally-Friendly Vehicle = usprawniony pojazd przyjazny dla środowiska). Cel ten został osiągnięty - w warunkach specjalnych wymagań ze względu na typowy dla silnika diesla konflikt między zmniejszeniem emisji NOx i cząstek stałych (PM) - dzięki jednoczesnemu zastosowaniu:
usprawnionej technologii paliwa,
środkom technicznym zastosowanym w silniku,
skutecznej końcowej obróbce spalin, gdzie można wybierać między dwiema strategiami: 1/ AGR CRT albo 2/ optymalizacja emisji PM SCR.

Podobne prace

Do góry