Ocena brak

TARGI JAKO NARZĘDZIE PUBLIC RELATIONS - KRYTERIA WYBORU TARGÓW

Autor /Dobiemiest444 Dodano /16.04.2013

Udział w targach musi być podporządkowany średnioi długookresowym celom przedsiębiorstwa. Dlatego decyzja ouczestnictwie w imprezie targowej musi odpowiadać rozmaitym kryteriom. Są to na przykład:

- przydatność konkretnych targów do realizacji celów firmy,

- geograficzny lub branżowy zasięg imprezy,

- czas trwania.

Podstawowym warunkiem w planowaniu wystawiennictwa firmy powinien być wybór takich targów, na których mamynajwiększą szansę spotkać przedstawicieli środowiska ważnego dla funkcjonowania naszej firmy i wytyczonych celów.

Inne, bardziej szczegółowe warunki, które trzeba wziąć pod uwagę, to ranga targów, prawdopodobny udział konkurencji,koszty udziału, możliwość zastosowania różnych środków public relations oraz instrumentów marketingowychczy wreszcie potencjał rynkowy reprezentowany przez uczestników targów.

Firmy przywiązują coraz więcej wagi do określenia celów samego uczestnictwa w targach. Pozwala to na lepszezaplanowanie całości (od projektu stoiska po działania promocyjno-reklamowe) i w konsekwencji bardziej precyzyjnąocenę podjętych działań i poniesionych (nie najniższych) kosztów.

Celów może być więcej, jednak z każdym przypadku ważne jest ustalenie ich hierarchii, aby działania okazały sięefektywne.

Podobne prace

Do góry