Ocena brak

Strategie promocji wg charakteru działań

Autor /Kim Dodano /11.04.2011

 

  1. Wykorzystanie promocyjnych walorów produktu, cen i dystrybucji.

  2. Koncentrowanie różnych rodzajów promocji w miejscach detalicznej sprzedaży (merchandising).

  3. Prowadzenie kampanii reklamowych za pomocą masowych środków informacji.

  4. Łączenie reklamy z aktywizacją sprzedaży (dla wzmocnienia efektu).

  5. Tworzenie obrazu produktów i firmy pod kątem uzyskania społecznej akceptacji.

  6. Koncentrowanie agresywnej promocji w krótkim okresie („promocja uderzeniowa”).

  7. Rozkładanie promocji w czasie („dozowanie”).

  8. Aktywizacja sprzedaży za pomocą konkursów z nagrodami.

  9. Odwoływanie się do emocjonalnych motywów dokonywania zakupów.

  10. Osiąganie wysokiego poziomu sprzedaży osobistej pod kątem pozyskiwania stałych klientów.

Podobne prace

Do góry