Ocena brak

Portal informacyjny przedsiębiorstwa

Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /11.01.2012

Charakterystyka

Są to przede wszystkim rozwinięte narzędzia do zarządzania treścią (wspomniane już wcześniej) dostosowane do potrzeb wewnętrznych przedsiębiorstwa.


Portal informacyjny jest elektronicznym odpowiednikiem zakładowej tablicy ogłoszeń, rozbudowany o możliwości interakcji czytelnika z autorem treści, większymi możliwościami prezentacji graficznej, łatwości dostępu z każdego komputera znajdującego się w sieci firmowej.


Wykorzystane tu zostały technologie sieciowe, protokoły internetowe, zaawansowane narzędzia baz danych, itp. W aspekcie zarządzania wiedzą są to właściwie narzędzia wspomagające jedynie organizowanie, gromadzenie oraz dzielenie się wiedzą.


Zawartość portalu informacyjnego musi być przygotowana i prezentowana z wykorzystaniem również innych narzędzi: zarządzanie treścią, automatyczna klasyfikacja, narzędzia pracy grupowej, itp.




Efekty zastosowań

Wykorzystane mogą być do przekazywania informacji o strategii. Zasięg portali informacyjnych pozwala każdemu pracownikowi na zapoznanie się ze strategią przedsiębiorstwa.

<google>gfakm</google>


Autor: Krzysztof Woźniak
Źródło: Encyklopedia Zarządzania
Treść udostępniana na licencji GNU licencja wolnej dokumentacji 1.3 lub nowsza.

Podobne prace

Do góry