Ocena brak

Mapa marketingu kandydata wg P. Kotleta i N. Kotleta - Marketing strategiczny

Autor /Stas Dodano /15.07.2011

  • Koncentracja na analizie elektoratu danego kandydata w różnych okręgach

  • Organizatorzy kampanii najpierw określają wszystkie segmenty wyborców znajdujące się w danym okręgu, wyróżniając tych, którzy będą i tych, co nie będą brać udział w głosowaniu

  • Następnie próbują podzielić potencjalnych wyborców na określone segmenty, dla których będą się starali przygotować odpowiednią strategię marketingową.

  • Etap trzeci polega na pozycjonowaniu w danym segmencie wyborczym, czyli umiejscowieniu go w strategicznie lepszym położeniu niż konkurenci. Jest to uzależnione od przyjętej koncepcji kampanii politycznej tworzenia właściwego wizerunku, odpowiedniej prezentacji problematyki wyborczej w programie, który skutecznie zaakcentuje silne strony polityka i przyciągnie elektorat.

Podobne prace

Do góry