Ocena brak

Konsument jako klient banku

Autor /Szczepan13 Dodano /20.12.2011

Nowoczesne banki w Polsce oferują wiele zróżnicowanych produktów. Obecnie konsumenci korzystający z usług bankowych są postrzegani już nie jako petenci ale jako klienci do których z ofertą wychodzi bank. Zmieniła się koncepcja podejścia do klienta, który nie korzysta już ze zwykłej usługi bankowej ale nabywa nowoczesnej klasy produkt marketingowy.

Klient jest teraz postrzegany jako najważniejszy podmiot rynku bankowego a zdobywanie i utrzymanie klientów dla banku stało się celem strategii jego funkcjonowania. Koncepcja obsługi bankowej klientów ulega ciągłej przemianie. Standardowe, duże oddziały uniwersalne zmieniają się w mniejsze, gęściej rozsiane punkty obsługi bankowej gdzie klient może skorzystać z szybkiej obsługi doradcy bankowego lub w wielofunkcyjnym bankomacie.

Coraz więcej banków otwiera cenrta telefoniczne, gdzie prowadzona jest w szerokim zakresie obsługa kont, kredytów, kart kredytowych i innych produktów ,przez telefon. Klienci staja się coraz bardziej świadomi swoich praw i potrzeb. Nie są już anonimowymi masami i wymagają dostosowanych do indywidualnych potrzeb produktów bankowych i obsługi na najwyższym poziomie.

Podobne prace

Do góry