Ocena brak

Konsekwencje postmodernistycznych rozwiązań dla naukowych i praktycznych zadań pedagogiki - ZALECENIA DLA NAUCZYCIELI

Autor /Bolek21 Dodano /05.08.2011

  1. Nie kierowanie się w swoich osądach sondażami diagnostycznymi, jeśli nie wiedzą, jak było sformułowane pytanie

  2. Wydajność nie jest najważniejszym celem stosunków międzyludzkich

  3. Liczby nie są najistotniejsze

  4. Żadna nauka społeczna (np. psychologia) nie może brać góry nad zdroworozsądkowym myśleniem

  5. Informacja nie jest tożsama ze zrozumieniem

  6. Nie lekceważenie osób starszych

  7. Lojalność wobec rodziny

  8. Nauka nie jest jedynym systemem docierającym do prawdy, szacunek dla religii

  9. Podziw dla inwencji technologicznej, lecz nie uznawanie jej za najwyższą możliwą formę ludzkich osiągnięć.

Do góry