Ocena brak

Jakie ryzyko-jeśli w ogóle- ponosi Taco Bell wchodząc w konkurencję z wielkimi łańcuchami fast-food?

Autor /Carmen Dodano /14.04.2011

 

Taco Bell jak każda firma wchodząca na rynek musi poddać się konfrontacji z konkurencją. Wchodząc w konkurencję z potentatami w branży fast-food (McDonald , Burger King ) Taco Bell ponosi spore ryzyko. Należy zwrócić uwagę na fakt, że obie konkurencyjne firmy są uznanymi markami na rynku, działają na nim z powodzeniem od wielu lat . Posiadają swoich stałych, wiernych klientów, których ciężko przekonać do nowości. Firmy te to ogromne korporacje wspaniale zorganizowane i zarządzane . Kierownictwo tych firm legitymuje się wieloletnim doświadczeniem i wie jak zachowywać się na tym wymagającym i bardzo kapryśnym rynku.

Szansą Taco Bell może być jego „inność” i różnorodność. Wielu konsumentów znudzonych jest stałym konsumowaniem hamburgerów i poszukuje czegoś nowego. Dlatego też spróbują potraw Taco Bell jako formy odskoczni i spróbowania czegoś nowego. Jeżeli firma Taco Bell będzie potrafiła to wykorzystać ,czyli utrzymać klientów ,którzy raz spróbują ich dań oraz poprzez odpowiednią działalność marketingową i produktową (odpowiednie menu) zwerbuje dla siebie nowych klientów to może z powodzeniem walczyć z tradycyjnymi potentatami na rynku.

Podobne prace

Do góry