Ocena brak

FUNKCJE ZARZĄDZANIA - ORGANIZOWANIE

Autor /ignacy Dodano /24.03.2011

  1. określenie zbioru zadań prowadzących do realizacji celów

  2. przydział środków niezbędnych do wykonania zadań

  3. określenie harmonogramu organizacji zadań

  4. grupowanie zadań i pracowników w zespoły (komórki organizacyjne)

  5. tworzenie struktur organizacyjnych

  6. sprecyzowanie reguł postępowania w procesie realizacji zadań

  7. łączenie i rozgraniczenie uprawnień i obowiązków

  8. kształtowanie więzi współpracy między zespołami i członkami zespołów w trakcie realizacji zadań

  9. koordynowanie funkcji organizowania z funkcją planowania, motywowania i kontroli

Organizowanie:

  • zaprojektowanie i wdrożenie organizacji, która zapewni skuteczne wykonanie programów realizacji celów;

  • zapewnienie obsady - dobór, rozmieszczenie i wyszkolenie wykwalifikowanego personelu do wykonania pracy w organizacji.

Podobne prace

Do góry