Ocena brak

Efektywność reklamy

Autor /Maria Dodano /12.04.2011

 

Dobre planowanie i kontrola reklamy zależą od zdolności mierzenia jej efektywności. Do tej pory ilość podstawowych badań nad efektywnością reklamy jest niewielka.

Twórcy reklamy muszą umieć wykorzystać modę i istniejące trendy dla budowania komunikatu reklamowego. Reklama nie może funkcjonować bez bieżącego sprawdzania tendencji panujących w grafice, fotografii, muzyce. Pomysły kreatorów reklam podporządkowane są prawidłom estetycznym. Istotne są nie tylko tendencje panujące w sztuce , ważny jest również społeczny aspekt mody. Jeżeli panuje moda na ekologię, zdrowy i aktywny styl życia czy szczęście rodzinne warto odwołać się do tych wartości.

Istnieją pewne ograniczenia prawne, etyczne, religijne, społeczne dlatego skuteczności nie można osiągnąć za wszelką cenę.

Podobne prace

Do góry