Ocena brak

Dystrybucja

Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011

 

Dystrybucja – firmy, które działają na terenie miasta posługują się kanałami, ale także miasto może być elementem kanału dystrybucji np. miasto może być pośrednikiem w przekazywaniu informacji, promowaniu. Oferty miast, regionów mogą być województwa, partnerzy (miasta partnerskie).

Miasta uczestniczą indywidualnie w targach inwestycyjnych np. targi inwestycyjne Inter City w Poznanu. Na tarach przedstawiciele miast bezpośrednio pozyskują oferty inwestycyjne. A także inwestorów bezpośrednio pozyskuje biuro promocji i rozwoju działające w mieście. Pozyskiwać inwestorów można także za pomocą izb gospodarczych np. Regionalna Izba Gospodarcza, Państwowa Agencja Inwestycji Zagranicznych, agencje rozwoju gospodarczego lub regionalnego (Górnośląska Agencja Rozwoju Gospodarczego, Górnośląska Agencja Przekształceń Przedsiębiorstw). Agencje te pełnią rolę pośredników kanałów dystrybucji.

Podobne prace

Do góry