Ocena brak

Dlaczego producenci nie dbają o swoją markę?

Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011

 

Ponieważ nie wiedzą o tym, że marka ma tak duży wpływ na to, jak sprzedaje sięich produkt. Takie pytanie było zadane zresztą w badaniach. Okazało się, że tylko34 % respondentów (czyli menedżerów, biznesmenów, ludzi, którzy podejmują wfirmie kluczowe decyzje) wymieniło markę jako wartość, która ma wpływ naprzyszłość przedsiębiorstwa i na sprzedaż produktów danej firmy.Tymczasem ankiety przeprowadzonej wśród konsumentów wynika, że aż 80 % z nich wskazuje markę jako najważniejszy czynnik przy podejmowaniu decyzji ozakupie produktu. 

Badania przeprowadzone wspólnie przez OBOP i DEMO rzucają nowe światło nato, czym jest marka. Wniosek jest jeden:

Produkty markowe wybierane są chętniej, przez co budują siłę firm i siłęcałej gospodarki.

Podobne prace

Do góry