Ocena brak

Czym jest wizerunek firmy?

Autor /wojciech Dodano /31.03.2011

Dokładne zdefiniowanie wizerunku firmyjest trudne, z powodu subiektywnej oceny jaką prezentują różni ludzie, w stosunku do różnych zjawisk. Dla jednych firmaprodukująca papierosy będzie zawsze postrzegana jako producent potencjalnej „śmierci" i nic nie zmieni tego zdania. Dla drugich, ta sama firma jest wielkim zakładempracy przyjaznym dla ludzi, ponieważ daje zatrudnienie tysiącom osób.

Dlatego

WIZERUNEK (image) firmy jest tym co ludzie o niej myślą, czyli stanowijej odbicie (obraz) w świadomości klientów i kontrahentów.

Wizerunek firmy może być pozytywny, negatywny lub nijaki. Może być dobry,rozpowszechniony i pomocny finnie, ale może też być zły, mało znany i szkodzącyreputacji lub niejasny, zamazany i bezbarwny czyli obojętny.

Podobne prace

Do góry