Ocena brak

Cechy dobrego pracownika

Autor /Diana Dodano /20.04.2011

 

  1. Wyższe wykształcenie

  2. Płynne władanie językiem angielskim i językiem rosyjski w stopniu podstawowym

  3. Doświadczenie- minimum 5 letni staż pracy na danym stanowisku

  4. Wysoka kultura osobista

  5. Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych

  6. Punktualność i zdyscyplinowanie

  7. Nienaganna prezencja

  8. Wygląd i postawa

Jednym z pytań, które zada sobie osoba prowadzająca rekrutację jest to “do jakiego stopnia zaakceptują inni pracownicy tego kandydata?" Jest to bardzo ważne dlatego kandydat powinien przyjąć postawę, która pozwoli przedstawicielowi firmy przedstawić go innym pracownikom z przyjemnością. Entuzjazm i pozytywne podejście jest mile widziane, natomiast profesjonalny wygląd i higiena osobista jest elementem koniecznym.

 

 

Podobne prace

Do góry